Zatrudniamy najlepszych fachowców w swojej dziedzinie, posiadających odpowiednie kwalifikacje. W pracy z dziećmi oprócz właściwego przygotowania, równie ważne jest należyte podejście, empatia i zrozumienie, a tego nie brak naszym wychowawcom-terapeutom.
Nasz Punkt Przedszkolny ma na wyposażeniu profesjonalny sprzęt i szereg pomocy dydaktycznych, co pozwala na efektywne prowadzenie zajęć. Staramy się realizować program w takiej formie, aby dzieci z ochotą brały udział we wszystkich aktywnościach.
Stawiamy sobie za cel objęcie każdego dziecka terapią i prowadzenie zajęć tak, by każdy podopieczny mógł w przyszłości, na ile to możliwe, samodzielnie funkcjonować. Dokładamy starań, aby nasz punkt przedszkolny dla dzieci z autyzmem był odbierany jako miejsce, gdzie panuje atmosfera akceptacji, bezpieczeństwa i zrozumienia. Wcześnie rozpoczęta terapia, może przynieść wspaniałe efekty, dlatego warto zdać się na pomoc fachowców.
Pozostajemy w ciągłym kontakcie z rodzinami naszych podopiecznych i informujemy o postępach dzieci, o ewentualnych problemach i dajemy wskazówki, jak można z dziećmi pracować w domu. Wspólne działania mogą przynieść same korzyści, które przyniosą wiele radości i satysfakcji każdej ze stron.
Zapewniamy

Nasz Terapeutyczny Punkt Przedszkolny dopasowany jest do potrzeb wyjątkowych dzieci, które wymagają rehabilitacji i większej uwagi. To, co warte jest wyróżnienia to fakt, że grupy są niewielkie, a to z kolei pomaga w uzyskaniu lepszego efektu terapeutycznego. Dokładamy starań, aby mieć regularny kontakt z rodzicami, dzięki temu na bieżąco możemy pomagać w rozwiązywaniu problemów z jakimi borykają się rodziny naszych podopiecznych.
Dzieci uczęszczające do naszego punktu przedszkolnego mają możliwość skorzystania ze wszystkich terapii jakie wykonujemy w naszej placówce, zarówno indywidualnie, jak i grupowo. Kładziemy nacisk na to, by terapie pomagały w uzyskaniu samodzielności oraz wspomagały rozwój społeczny.
Nasze cele, to m.in:
- rozbudzanie ciekawości poznawczej;
- ośmielanie i zachęcanie do wyrażania własnych myśli i uczuć;
- podbudowywanie wiary we własne siły i możliwość osiągania sukcesu;
- aktywizowanie i rozwijanie wyobraźni i fantazji;
- nauczenie umiejętności pokonywania wszelkich trudności będących następstwem autyzmu;
- rozwój poznawczy, motoryczny oraz emocjonalno-społeczny;
- pełne przygotowanie dzieci do „pracy” i funkcjonowania w grupie.
Trzeba wiedzieć, że im wcześniej rozpocznie się działania terapeutyczne i naukę, tym lepsze efekty można uzyskać. A stracony czas może być nie do nadrobienia, dlatego staramy się dać naszym dzieciom możliwość równego startu.
